وبلاگ 2گل مریم سرخوبلاگ 2گل مریم سرخ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
یگانه جونییگانه جونی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
محمدباقر عشقممحمدباقر عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

2گل مریم سرخ

صحبتی با بابایی

1392/6/10 1:23
نویسنده : khahary
130 بازدید
اشتراک گذاری

باباجونم اول از همه بهت تولدتو تبریک میگم میخوام باهات یکمی صحبت کنم باباجونم تو همیشه برای من هم پدر بودی وهم ی دوست البته از نوع راحت صمیمیش ک خیلی وقتا ابمون توی جوب نمیره   واما یگانه :توخونه تنها طرفدار پرو پا قرصت یگانه ی ک همیشه ازت طرفداری کرده میشه گفت باباییه البته از اوناش پس بابایی هواشو بیشتر از همیشه داشته باش چون یگانه خیلی حساس روی رفتار وحرکات واز همه مهم تر حس حسادت زیادی ب  کسایی ک بهشون توجه میکنی داره یگانه اخلاقش ن ب ما نرفته اگه میرفت بابایی نمیشد.هه.هه.هه  

واما اقا پسر خونه محمدباقر ک اخلاقش ب خودم رفته زیاد ب کسی رو نمیده زیادم با تو بابایی نمیسازه درس مثل من ولی این چن روز ک عمه اینجا بود فهمیدم خیلی ب کسایی ک تو بهشون توجه میکنی حسادت میکنه ب خصوص ابراهیم الهی من دورش بگردم غرورشو بعضی موقعه ها کنار میذاشت ولی میدونم دراینده ک بزرگ بشه باهم خیلی صمیمی میشین البته از نوع صمیمیت من فقط یکم مهربون تر اونم گاهی اوقات چون محمدباقر مامانی .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)