وبلاگ 2گل مریم سرخوبلاگ 2گل مریم سرخ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
یگانه جونییگانه جونی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
محمدباقر عشقممحمدباقر عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

2گل مریم سرخ

دربی

1392/6/19 4:57
نویسنده : khahary
210 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت دیدن فوتبالیستا ی دفعه رفتن سراغ لیگ ایران همین میشه ک محمدباقر منو کچل کنی انقدک سوال پرسیدی باید اول بالالیگا شروع میکردیم ک توانقد ر خسته نشی ازاول بازی شروع کردی ب سوال پرسیدن ک چرا توپ دست اونه چراگل نمیزنن ی پاداورم شدی چون هی میگفتی خواهری مگه خطا نبود منم میگفتم چرا........البته بازی خیلی خیلی خسته کننده ای بود توفقط تانیمه اول طاقت اوردی بعدم مث همیشه سر اینکه بزنم پویا باهم دعوا میکردیم یگانه خونه دوستش زهرا بود من ومامان گفتیم برو اونجا نگا کن اما اونا داشتن بازی رو نگا میکردن تا اینکه بابا اومد با بابا تو خونه فوتبال بازی کردین اگه بازی انقد مزخرف نبود ی چیزی بهتون میگفتم ولی جالبی اینج بود وقتی داشتی فوتبال نگا میکردی ب مامان گفتی مامان میدونی چی میچسبه مامان گف نه توام کفتی تخمه بعدم باهم تخمه خوردیم منم هی بهت میگفتم دفعه اولته فوتبال نگا میکنی انقد سوال نپرس توام گفتی ن ی روز ک خواب بودی فوتبال نگا کردم ی بارم من ازمدرسه اومدم داشتی بازی پرسپولیسو نگا میکردی بهت گفتم تواز کجامیدونستی فوتبال بعد مامان گف بابا زنگ زده بهت گفته راستی دربی مساوی بدون گل تموم شد روزقبلش بهت یاد داده بودم بایگانه میگفتین  

 

توپ تانک فشفشه اس تق لال فردا دود میشه

هههههه بعله اینه

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)