وبلاگ 2گل مریم سرخوبلاگ 2گل مریم سرخ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یگانه جونییگانه جونی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره
محمدباقر عشقممحمدباقر عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

2گل مریم سرخ

ریاضی...

1392/8/26 14:06
نویسنده : khahary
165 بازدید
اشتراک گذاری

چن روز پیش شبکه پویا شمارشو گف محمدباقر تو فاصله کوتاهی عدعد11رقمی یاد گرفتی رفتی زنگ زدی اولش باور نکردم اما چن بار خودمم برات شماره نوشتم فورا یاد گرفتی:68: الهی من دور داداش باهوشم بگردم:84: باوجود اینکه فقط تاعدد 12 بهت یاد دادن بعضی موقع ها هفت وهشت قاتی میکنی ولی یادگیریت عالیه :121:مامان با یگانه جمع تفریق کار میکنه تواز یگانه زود تر جواب میدی تا به حال اصن بهت جمع تفریق یاد ندادیم حالا نمیدونم باید باهات چیکار بکنم 

:59:از امروز هدفم 2میشه اولیش فوتبالیستت میکنم دومیشم هرطور شده کمک میکنم بتونی از این استعدادت استفاده کنی قول میدم دادش جونم:87:چون خودمم خیلی ریاضی دوس دارم وهم باید ی فوتبالیس بتونه با محاسبه سانتای درستی بکنه

راتی تا یادم نرفته مامان با معلمتم صحبت کرده اونم گفته اره سر کلاس هنوز درس کامل نگفتم یاد میگیری و ی جمله زیبایم گفته ک گاهی اوقات توش میمونه ک چطوری فهمیدی ............:231:

داداش خودمی دیگه .:359:.بعله............. برادر ک دارد نشان خواهر:440:ولی بابا میگه پسرم ب خودم رفته ولش کن ارزو بر پدران عیب نیس ولی چیکار کنم ک ب خودم رفتی:135: ... برادر خودمی دیگه....:274:از خوش حالی دارم ذوق مرگ میشم:394:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)