وبلاگ 2گل مریم سرخوبلاگ 2گل مریم سرخ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
یگانه جونییگانه جونی، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
محمدباقر عشقممحمدباقر عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

2گل مریم سرخ

عکس از محمد باقر

1392/5/28 19:11
نویسنده : khahary
151 بازدید
اشتراک گذاری

من ومامان انقد بهت گفتیم تا قبول کردی بذاری من چن تا عکس ازت بگیرم ولی زیاد ب حرف من گوش نمیکردی (چیکار کنم مث خودم لجبازی) لباسی رو تنت کردم ک برای تولدت خودم گرفتم یاد تولدت افتادم چن تا از عکسا تو میزارم ولی همین چن تا مونده با فیلم از تولدت من مموری ک عکسات توش بودن گم کردم از روی فیلم عکس گرفتم ولی کیفیت نداره

کیکت اینم کیک قشنگت رونالدوی خودم  

ریحانه ومحمد باقراینم ریحانه

اینو از روی فیلمت گرفتم جن تا عکس دست جمعیم داری بدن میزارم وقتی اینو برات درس کردم بهم گفتی خواهری مگه من دخترم اینو درس کردی

 

قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان اسرا
3 مهر 92 15:46
سلام مریم خانومی گل ، دو تا گلت خیلی ماه هستند واز اونها ماه تر خودتی که براشون وقت میذاری. خوش به حال اونها که خواهر گلی مثل تو دارند


ممنونم عزیزم